loading...
کمپ هواداران فــرزاد حـسنــی
کمپ هواداران فرزاد حسنی بازدید : 403 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (1)

فرزاد حسنی و کامران تفتی با طرح معماهایی یاداداشتی برای سهراب نوشتند.   اصغر خلیلی، نویسنده و کارگردان نمایش "یادداشتی برای سهراب" در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران در خصوص موضوع نمایش گفت: نمایش "یادداشتی برای سهراب" قصه ای اجتماعی دارد و در کل نمایشنامه در مورد تلاقی دو زمان و داستان زندگی خانواده ای در چند موقعیت زمانی که منجر به رفع معمای چند ساله میشود.  وی در خصوص بازیگران اصلی و عوامل نمایشی "یادداشتی برای سهراب" عنوان کرد: از بازیگران اصلی این نمایش فرزاد حسنی، کامران تفتی، نگین عبدالی، زری امادی و از عوامل نمایشی به الهام شعبانی طراح لباس و میلاد حاجی زاده دستیار کارگردان می‌توان اشاره کرد.  خلیلی در مورد انتظار خود از مسئولین جشنواره تئاتر فجر گفت: مشکلی که در حال حاضر گریبان گیر شده در رابطه با بخش سالن و هماهنگی های مربوط به آن است من معقتدم با دقت بیشتر و مشورت با هنرمندان در مورد این مبحث این مسئله مورد پسند واقع می شد.  این کارگردان تئاتر در ادامه گفت: این مسئله در صورتی رخ می دهد که امسال تالار مولوی اعلام آمادگی کرد ولی متاسفانه با حذف ان دبیرخانه با مشکل مواجه شده است.  اصغر خلیلی در مورد رضایت بخشی از زمان و مکان برگزاری نمایش "یادداشتی برای سهراب" گفت: سالنی که در حال حاضر در اختیار داریم راضی کننده نیست چون من به عنوان کارگردان اثر به دلیل کمبود مکان امکان نصب بخشی از دکور و عناصر نمایشی را به دلیل کمبود فضای فیزیکی ندارم و سالن بیشتر مناسب نمایشنامه خوانی است.  این هنرمند تئاتر در مورد سانس های اجرای نمایشی "یادداشتی برای سهراب" گفت: این نمایش در تاریخ 11 بهمن 91 دو اجرا در سانسی های 18:30 و 14:30 در خانه نمایش و از تاریخ 25 بهمن ماه به مدت یک ماه در سالن سمندریان ایرانشهر به روی صحنه خواهد رفت.

 


کمپ هواداران فرزاد حسنی بازدید : 508 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (2)

 

 

بعد از آن كه حضور احسان عليخاني در مقام مجري برنامه تحويل سال شبكه دو قطعي شد، حالا طبق شنيده‌هاي موثق خبرنگار ما، فرزاد حسني نيز سكان اجراي برنامه ويژه عيد شبكه سه را در دست خواهد گرفت. بر اين اساس، همان طور كه نوروز امسال شاهد رقابت عليخاني و حسني در همين شبكه‌ها بوديم، لحظات تحويل سال 92 نيز مخاطبان تلويزيون از اجراي اين دو مجري محبوب لذت خواهند برد. البته عليخاني شب يلدا نيز توانست آنتن شبكه دو را با يك ويژه برنامه چند ساعته به خود اختصاص دهد، اما حسني اين شانس را پيدا نكرد و روي فعاليت‌هاي ديگري از جمله بازي در يك تئاتر متمركز بود. مشخص نيست چرا وقتي اين دو چهره در بحران كمبود و نبود مجري موفق، چنان از جهت جذب مخاطب قابل اعتماد هستند كه باكس مهم سال تحويل به آنان اختصاص مي‌يابد، بايد تعداد حضورشان در تلويزيون به بهانه‌هاي واهي مدام كاهش يابد. طبق شنيده‌هاي خبرنگار ما، امسال نيز همچون پارسال، هر دو شبكه براي برنامه تحويل سال خود قصد ساخت دكورهايي شكيل را دارند و ايده‌هايي نيز در اين باره ارائه داده‌اند. ضمن آن كه از همين الان، رايزني‌ها براي دعوت از هنرمندان و افراد منتخب جهت شركت در اين دو ويژه برنامه نيز آغاز شده است و قطعاً به دليل كمبود بودجه تلويزيون، بخش عمده‌اي از بار تلاش براي حضور مدعوين به عهده اين دو مجري خواهد بود تا صرف هزينه‌هاي كلان و نجومي. هنوز يادمان هست كه يكي از بازيگران جوان و ستاره سينما، يكي- دو سال پيش براي حضور چند دقيقه‌اي در ويژه برنامه نوروزي شبكه پايتخت، رقمي بيش از 25 ميليون تومان را مطالبه كرده بود كه البته مورد قبول قرار نگرفت!

کمپ هواداران فرزاد حسنی بازدید : 428 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

 

 

 

 جهت مشاهده کامل جدول کلیککنید

تئاتر" یادداشــتی برای سهــراب"

مدت زمان اجرا: ۵۵دقــیقــه

مکان: تمــاشــاخانه سنــگلـج

زمــان:۱۱/۱۱/۹۱چــهـــارشـــنبـــه

ساعــت هــای اجــرا: ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ دقیقــه

کمپ هواداران فرزاد حسنی بازدید : 386 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (1)

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر؛ پیش فروش اینترنتی بلیت آثار جشنواره سی و یکمین تئاتر فجر در روز های 26 و 27 دی ماه ( از ساعت" 24" روز 25 دی ماه تا ساعت" 24" روز 27 دی ماه ) از طریق سایت www.gishetheater.com انجام می گیرد.

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر؛ پیش فروش اینترنتی بلیت آثار جشنواره سی و یکمین تئاتر فجر در روز های 26 و 27 دی ماه ( از ساعت" 24" روز 25 دی ماه تا ساعت "24 "روز 27 دی ماه ) از طریق سایت www.gishetheater.com انجام می گیرد. تحویل بلیط های پیش خرید شده روز های جمعه 29 دی و شنبه 30 دیماه از ساعت 10 صبح تا 15 در سالن انتظار تالار اجرای مجموعه تئاتر شهر انجام می گیرد. فروش حضوری و فروش با تخفیف 50 % برای دانشجویان بر اساس ظرفیت تعیین شده روز یکشنبه اول بهمن ماه از ساعت 10 تا 15 در سالن انتظار تالار مجموعه تئاتر شهر انجام شهر می گیرد، جشنواره فروش روزانه ندارد.

کمپ هواداران فرزاد حسنی بازدید : 2532 شنبه 16 دی 1391 نظرات (5)

 

 

این ویژه برنامه به مناسبت نوروز ۱۳۹۱ با اجرای بی نظیر فرزاد حسنی از شبکه سوم سیما پخش شد ، که در آن میهمانان بسیاری حضور داشتند از جمله خوانندگان : شهرام شکوهی ، حمید عسکری ، فریدون آسرایی ، سیروان خسروی و احسان خواجه امیری … و از جلمه بازیگران می توان به بهنوش بختیاری ، حسام نواب صفوی ، پریناز ایزدیار ، شبنم قلی خانی ، بهاره افشاری ، جواد عزتی ، گروه خنده بازار و … اشاره کرد .

 

توجه : تمام لینک های پارسااسپیس دارای رزیوم می باشند .

 دانلود بصورت پارت های ۱ گیگابایتی : ( حجم کل ۱٫۲ گیگابایت )

لینک های دانلود پارت ۱ | UploadBaz  ،  ParsaSpace

لینک های دانلود پارت ۲ | UploadBaz  ،  ParsaSpace

 

 حجم : ۱٫۲ گیگابایت
 فرمت : AVI
 پسورد : www.clip4u.org
 منبع : کلیپ فور یو

 

تعداد صفحات : 9

درباره ما
کمپ هواداران فرزاد حسنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 844
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,177
  • بازدید ماه : 2,528
  • بازدید سال : 27,755
  • بازدید کلی : 472,030
  • کدهای اختصاصی